“Σαν μουσικός σε μια θεατρική παράσταση, έχω το χρόνο πάνω στη σκηνή να παρατηρώ το κοινό. Και όταν εντοπίζω ανθρώπους με αυτό το βλέμμα που λέει ότι έχουν κουρδίσει σε κάτι, χαίρομαι, σκέφτομαι ότι έχει νόημα το ότι βρίσκομαι εκεί και τους ζηλεύω και λίγο”. O Θωμάς Μπέλτσιος στο rejected.gr

Χείμαρρος ο Άρης πάνω και κάτω από τη σκηνή εδώ μιλάει στον Γιώργο Παπανικολάου και στο rejected.gr ???? «Γι αυτό δεν απελπίζομαι. Γιατί όπως λέει ο Αιμερίκ, ο ένας από τους “ρόλους” που υποδύομαι στη ΣΕΡΟΤΟΝΙΝΗ: – Πιστεύεις θα αλλάξει ο κόσμος; – Θέλω πολύ! Γι αυτό δουλεύω άλλωστε. Γι αυτό κάνω θέατρο. Γι αυτό χαίρομαι τόσο, αυτό το έργο (τη Σεροτονίνη) και πέρυσι και φέτος. Για να αλλάξει ΚΑΤΙ».

«Τρεις εξαιρετικές παραστάσεις». Ο Νίκος Ξένιος γράφει στο Book Press για τη Σ Ε Ρ Ο Τ Ο Ν Ι Ν Η. “οι συνεντεύξεις, το πιο ευπώλητο τηλεοπτικό είδος του παθητικού καταναλωτή θεάματος, πραγματοποιούνται ανάμεσα σε δεμάτια από σανό (σ’ έναν σταύλο) και φαντάζουν ιδιαίτερα αμοραλιστικές, διεξερχόμενες φιλοσοφικά την έννοια του θανάτου με σαρκαστικό χιούμορ, εκλεπτυσμένη μοχθηρία και εσκεμμένη ελαφρότητα”.

????Η Ευδοκία Βαζούκη είδε τη Σ Ε Ρ Ο Τ Ο Ν Ι Ν Η στο BIOS exploring urban culture από τους Elephas tiliensis και γράφει στο monopoli.gr. ???? (+) Στο Bios για την ανατρεπτική “Σεροτονίνη” από τους Elephas tiliensis Από πέρσι ήθελα να δω την παράσταση “Σεροτονίνη” των Elephas tiliensis που είναι βασισμένη στο ανατρεπτικό έργο του Μισέλ Ουελμπέκ, ενός από τους πιο δαιμόνιους κι επιδραστικούς σύγχρονους λογοτέχνες. Τα αλλεπάλληλα sold out όμως δεν μου έκαναν την χάρη και έτσι περίμενα στωικά να επιστρέψει στη θεατρική σκηνή, αυτή τη φορά στο Βios. Μια παράσταση πολλαπλών μέσων, που συν-σκηνοθετούν οι Δημήτρης Αγαρτζίδης και Δέσποινα Αναστάσογλου, βαθιά υπαρξιακή και ανορθόδοξα ρομαντική που μιλά μεταξύ άλλων για τις ψευδαισθήσεις και τα αδιέξοδα του σύγχρονου πολιτισμού. Έτσι λοιπόν τη Δευτέρα βρέθηκα στο Bios και παρακολούθησα ένα πολυσυλλεκτικό θέαμα – που δανείζεται υλικά από το θέατρο, τον κινηματογράφο, τη μουσική και το stand up – και με πολλά στοιχεία μεταδραματικότητας, διάδραση θεατών και ηθοποιών, αλληλεπίδραση με τη ζωντανή μουσική του Θωμά Μπέλτσιου (που βρίσκεται και ο ίδιος επί σκηνής) και απίστευτα έντονη σκηνική ενέργεια από όλη την ομάδα, που με κρατούσε συνεχώς σε εγρήγορση. Ως κοινό μαθαίνουμε πολύ σύντομα πως βρισκόμαστε παρόντες σε ένα ζωντανό τηλεοπτικό σόου και γινόμαστε μάρτυρες μιας ιστορίας όπου οι αυτοκτονίες, η κατάθλιψη, τα αδιέξοδα του σύγχρονου δυτικού κόσμου, ο σεξισμός, ο ρατσισμός, η ένοπλη βία, τα φυλετικά στερεότυπα, το body shaming, οι καταστροφές, οι πανδημίες και άλλα πολλά, μάς παρουσιάζονται με μπόλικη δόση λάμψης και φαντασμαγορίας στα όρια του κιτς. Μια πραγματικά δραματική αφήγηση, στημένη μέσα σε ένα «κωμικό» περιβάλλον, που όμως καθόλου δεν την υπονομεύει, αφού όταν είναι να νιώσεις τη γροθιά στο στομάχι θα τη νιώσεις ανεμπόδιστα.�Ευδοκία Βαζούκη

«Ζούμε σε σκοτεινούς καιρούς που μας εμποδίζουν να δώσουμε την αξία που θα έπρεπε στη ζωή μας. Σχεδόν μας διαφεύγει η στιγμή που ζούμε. Αυτό μας καθιστά εν δυνάμει τραγικά πρόσωπα.» Μια συνέντευξη της Despina Anastasoglou και του Dimitris Agartzidis aka Elephas tiliensis στην Αναστασία Σταθά και στο elculture.gr με αφορμή το έργο του Γιώργου Διαλεγμένου «Η νύχτα της κουκουβάγιας»

«Η ομάδα καταφέρνει να δώσει φρέσκο περιεχόμενο στο έργο του Διαλεγμένου και μια νέα ανάγνωσή του, εκείνη υπό το πρίσμα του φύλου». Η Αθήνα Κακλαμάνη είδε την παράσταση και γράφει στο Θεατρο.gr

«Είκοσι τέσσερις ώρες με τους Elephas tiliensis, Δημήτρη Αγαρτζίδη και Δέσποινα Αναστάσογλου» Η Χρονογραμμή από τον Σάκη Ιωαννίδη στην Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ – Επίσημη σελίδα

«Να είμαστε συνεπείς στους ανθρώπους που αγαπάμε» Μια συνέντευξη της Despina Anastasoglou και του Dimitris Agartzidis στην Ηλέκτρα Ζαργάνη και στο Documento με αφορμή το έργο του Γιώργου Διαλεγμένου «Η νύχτα της κουκουβάγιας» που ανεβαίνει και πάλι από τη Δευτέρα στο BIOS exploring urban culture