Blog

Χείμαρρος ο Άρης πάνω και κάτω από τη σκηνή εδώ μιλάει στον Γιώργο Παπανικολάου και στο rejected.gr ???? «Γι αυτό δεν απελπίζομαι. Γιατί όπως λέει ο Αιμερίκ, ο ένας από τους “ρόλους” που υποδύομαι στη ΣΕΡΟΤΟΝΙΝΗ: – Πιστεύεις θα αλλάξει ο κόσμος; – Θέλω πολύ! Γι αυτό δουλεύω άλλωστε. Γι αυτό κάνω θέατρο. Γι αυτό χαίρομαι τόσο, αυτό το έργο (τη Σεροτονίνη) και πέρυσι και φέτος. Για να αλλάξει ΚΑΤΙ».

«Τρεις εξαιρετικές παραστάσεις». Ο Νίκος Ξένιος γράφει στο Book Press για τη Σ Ε Ρ Ο Τ Ο Ν Ι Ν Η. “οι συνεντεύξεις, το πιο ευπώλητο τηλεοπτικό είδος του παθητικού καταναλωτή θεάματος, πραγματοποιούνται ανάμεσα σε δεμάτια από σανό (σ’ έναν σταύλο) και φαντάζουν ιδιαίτερα αμοραλιστικές, διεξερχόμενες φιλοσοφικά την έννοια του θανάτου με σαρκαστικό χιούμορ, εκλεπτυσμένη μοχθηρία και εσκεμμένη ελαφρότητα”.

????Η Ευδοκία Βαζούκη είδε τη Σ Ε Ρ Ο Τ Ο Ν Ι Ν Η στο BIOS exploring urban culture από τους Elephas tiliensis και γράφει στο monopoli.gr. ???? (+) Στο Bios για την ανατρεπτική “Σεροτονίνη” από τους Elephas tiliensis Από πέρσι ήθελα να δω την παράσταση “Σεροτονίνη” των Elephas tiliensis που είναι βασισμένη στο ανατρεπτικό έργο του Μισέλ Ουελμπέκ, ενός από τους πιο δαιμόνιους κι επιδραστικούς σύγχρονους λογοτέχνες. Τα αλλεπάλληλα sold out όμως δεν μου έκαναν την χάρη και έτσι περίμενα στωικά να επιστρέψει στη θεατρική σκηνή, αυτή τη φορά στο Βios. Μια παράσταση πολλαπλών μέσων, που συν-σκηνοθετούν οι Δημήτρης Αγαρτζίδης και Δέσποινα Αναστάσογλου, βαθιά υπαρξιακή και ανορθόδοξα ρομαντική που μιλά μεταξύ άλλων για τις ψευδαισθήσεις και τα αδιέξοδα του σύγχρονου πολιτισμού. Έτσι λοιπόν τη Δευτέρα βρέθηκα στο Bios και παρακολούθησα ένα πολυσυλλεκτικό θέαμα – που δανείζεται υλικά από το θέατρο, τον κινηματογράφο, τη μουσική και το stand up – και με πολλά στοιχεία μεταδραματικότητας, διάδραση θεατών και ηθοποιών, αλληλεπίδραση με τη ζωντανή μουσική του Θωμά Μπέλτσιου (που βρίσκεται και ο ίδιος επί σκηνής) και απίστευτα έντονη σκηνική ενέργεια από όλη την ομάδα, που με κρατούσε συνεχώς σε εγρήγορση. Ως κοινό μαθαίνουμε πολύ σύντομα πως βρισκόμαστε παρόντες σε ένα ζωντανό τηλεοπτικό σόου και γινόμαστε μάρτυρες μιας ιστορίας όπου οι αυτοκτονίες, η κατάθλιψη, τα αδιέξοδα του σύγχρονου δυτικού κόσμου, ο σεξισμός, ο ρατσισμός, η ένοπλη βία, τα φυλετικά στερεότυπα, το body shaming, οι καταστροφές, οι πανδημίες και άλλα πολλά, μάς παρουσιάζονται με μπόλικη δόση λάμψης και φαντασμαγορίας στα όρια του κιτς. Μια πραγματικά δραματική αφήγηση, στημένη μέσα σε ένα «κωμικό» περιβάλλον, που όμως καθόλου δεν την υπονομεύει, αφού όταν είναι να νιώσεις τη γροθιά στο στομάχι θα τη νιώσεις ανεμπόδιστα.�Ευδοκία Βαζούκη

«Ζούμε σε σκοτεινούς καιρούς που μας εμποδίζουν να δώσουμε την αξία που θα έπρεπε στη ζωή μας. Σχεδόν μας διαφεύγει η στιγμή που ζούμε. Αυτό μας καθιστά εν δυνάμει τραγικά πρόσωπα.» Μια συνέντευξη της Despina Anastasoglou και του Dimitris Agartzidis aka Elephas tiliensis στην Αναστασία Σταθά και στο elculture.gr με αφορμή το έργο του Γιώργου Διαλεγμένου «Η νύχτα της κουκουβάγιας»

«Η ομάδα καταφέρνει να δώσει φρέσκο περιεχόμενο στο έργο του Διαλεγμένου και μια νέα ανάγνωσή του, εκείνη υπό το πρίσμα του φύλου». Η Αθήνα Κακλαμάνη είδε την παράσταση και γράφει στο Θεατρο.gr

«Είκοσι τέσσερις ώρες με τους Elephas tiliensis, Δημήτρη Αγαρτζίδη και Δέσποινα Αναστάσογλου» Η Χρονογραμμή από τον Σάκη Ιωαννίδη στην Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ – Επίσημη σελίδα

«Να είμαστε συνεπείς στους ανθρώπους που αγαπάμε» Μια συνέντευξη της Despina Anastasoglou και του Dimitris Agartzidis στην Ηλέκτρα Ζαργάνη και στο Documento με αφορμή το έργο του Γιώργου Διαλεγμένου «Η νύχτα της κουκουβάγιας» που ανεβαίνει και πάλι από τη Δευτέρα στο BIOS exploring urban culture

Μια μικρή προθέρμανση για ενέσεις Σεροτονίνης στο BIOS exploring urban culture

Η γόνιμη περσινή σεζόν για την ομάδα των Elephas tiliensis έδωσε μια ακόμα αξιοσημείωτη παράσταση: Την ελεύθερη θεατρική μεταφορά του ομώνυμου βιβλίου του Μισέλ Ούελμπεκ. Σε μια πολυμεσική παραγωγή μικρής κλίμακας, με στοιχεία που αντλούν από το σινεμά, το stand up comedy, την εικαστική εγκατάσταση και το μουσικό live, o Dimitris Agartzidis και η Despina Anastasoglou συνέθεσαν ένα μη γραμμικό χρονικό ζωής του ήρωα του Ούελμπεκ προς την καταστροφή και τη ματαίωση – οδηγημένος από έναν καταιγιστικά άδικο κόσμο. Συντονισμένοι σε έντονους ρυθμούς ερμηνείας οι Δημήτρης Αγαρτζίδης, Maria Konstandaki, Aris Laskos, Thomas Beltsios, Tatiana Pitta, Μαρία Γκιώνη.
Πρεμιέρα 14 Νοεμβρίου

Οι θεατρικές επαναλήψεις που αξίζουν

Η νύχτα της κουκουβάγιας στο BIOS exploring urban culture ????
Χρωστάμε στους Elephas tiliensis την επάνοδο της «Νύχτας της Κουκουβάγιας», δεδομένου ότι ο Γιώργος Διαλεγμένος ήταν εξαιρετικά φειδωλός στα νέα ανεβάσματα των έργων του. Τους χρωστάμε επίσης, την ματιά μιας έντονης και καλοκουρδισμένης αφαίρεσης – άρα και το άνοιγμα μιας άλλης οπτικής αποτύπωσης αυτού του απαιτητικού, στην αφήγηση του, έργου. Ποίηση, μεταφυσική, νατουραλισμός διασταυρώνονται στην σκηνοθετική διαλεκτική των Dimitris Agartzidis και Despina Anastasoglou καθώς μιλούν για τον έρωτα, το θάνατο και την προδοσία: Αρχετυπικές, δηλαδή, θεματικές. Με τον ‘Ektoras Lygizos σε ρεσιτάλ ερμηνείας και μαζί του, τους σκηνοθέτες της παράστασης και τους Παρασκευή Δουρουκλάκη, Thomas Beltsios, Μαρία Γκιώνη και Βίκυ Κατσίκα – η τελευταία να αντικαθιστά την πυρετική παρουσία της Θεοδώρας Τζήμου.
Πρεμιέρα 3 Οκτωβρίου
Editor’s choice: Οι θεατρικές επαναλήψεις που αξίζουν
Από τη Στέλλα Χαραμή στο monopoli.gr