Blog

“Ναι, πιστεύω πως στον σύγχρονο κόσμο έχει συντελεστεί μια παραβίαση του ρυθμού σε όλα τα επίπεδα. Η αντίληψή μας δεν προλαβαίνει να χωνέψει τις αλλαγές. Το σώμα μας δεν προλαβαίνει να βιώσει όλα τα γεγονότα.” Ο Ektoras Lygizos μιλάει στην Maria Kriou και στο athinorama.gr με αφορμή τη “Νύχτα της Κουκουβάγιας”του Γιώργου Διαλεγμένου που ανεβαίνει μετά από 20 χρόνια από τους Elephas tiliensis.

«Στο τέλος να μείνουν όλα πίσω αφήνοντας μόνο σκέψεις μνήμες και μια κοινή εμπειρία.» Με αφορμή τη “Νύχτα της Κουκουβάγιας” του Γιώργου Διαλεγμένου που ανεβαίνει στις 26 Μαρτίου στην Κάμιρος μιλάμε στο CultureNow.gr

Με αφορμή τη “Νύχτα της Κουκουβάγιας” του Γιώργου Διαλεγμένου που ανεβαίνει στις 26 Μαρτίου στην Κάμιρος μιλάμε με την Γεωργία Οικονόμου στο News 24/7

Παρουσίαση στο Αθηνόραμα από τη Μαρία Κρύου. Η ομάδα Elephas tiliensis του Δημήτρη Αγαρτζίδη και της Δέσποινας Αναστάσογλου μετά την εκρηκτική “Σεροτονίνη” του Μισέλ Ουελμπέκ ανεβάζει στον πολυχώρο Κάμιρο τη συγκλονιστική “Νύχτα της κουκουβάγιας” του Γιώργου Διαλεγμένου, του δραματουργού που με κάθε νέο έργο του, κατορθώνει να ξαφνιάζει με την ελευθερία των θεματικών του συλλήψεων και με τη δραματουργική δομή των έργων του.

«Η Νύχτα της Κουκουβάγιας» Το σπουδαίο έργο του Γιώργου Διαλεγμένου από τις 26 Μαρτίου στην Κάμιρος από τους Elephas tiliensis Πρώτη παρουσίαση από την Αργυρώ Μποζώνη στη LIFO Culture

Η σύγκρουση μεταξύ όσων λέγονται και του σκηνικού ύφους δημιουργεί μία ενδιαφέρουσα όσο και δυναμική συνθήκη, ενώ το “κωμικό” περιβάλλον της παράστασης δεν υπονομεύει τη δραματικότητα της ιστορίας. Αντιθέτως, τη μεγεθύνει σαν να πρόκειται για έναν κλαυσίγελω, προσδίδοντας στην παράσταση ιδιαίτερη επιδραστικότητα. Η Τώνια Καράογλου είδε την παράσταση και γράφει στο athinorama.gr

Η “Σερετονίνη” αποτελεί ένα θέαμα όχι απλά ενδιαφέρον, αλλά και καλλιτεχνικά άρτιο, προσομοιάζοντας περισσότερο σε έργο τέχνης, παρά σε παράσταση. Οι ηθοποιοί, δε, καθ’ όλη την διάρκεια της παράστασης δεν σταματούν να επιτελούν, καταφέροντας το ακατόρθωτο, έτσι ώστε το περιεχόμενο του έργου να αντανακλάται στη μορφή του. Η Αθήνα Κακλαμάνη είδε την παράσταση και γράφει στο Θεατρο.gr