Η Γεωργία Οικονόμου είδε τη Persona και έγραψε στο life.gr |Ο Δημήτρης Αγαρτζίδης και η Δέσποινα Αναστάσογλου μελέτησαν εις βάθος το έργο αυτό του Bergman, πειραματίστηκαν πάνω σ΄ ένα «κείμενο» κλινικής ακρίβειας κι αφαίρεσης και δεν παρασύρθηκαν από τις «σειρήνες» του πλήθους μελετών και ερμηνειών που έχουν κατά καιρούς δοθεί στην έξοχη κινηματογραφική αυτή δημιουργία. Μέσω εύστοχων και ευφάνταστων συμβόλων που αξιοποίησαν στο έπακρο, όπως το φόρεμα της Ηλέκτρας της Βόγκλερ που έτριζε -σαν την ψυχή της-, τα δύο παραβάν με τα μικρόφωνα, αλλά και πλήθος απλών αντικειμένων που ήταν τοποθετημένα σε σειρά μπροστά στη σκηνή, με τον υποβλητικό ασπρόμαυρο φωτισμό που παρέπεμπε στην αισθητική του Bergman και την προβολή προσώπων, γραμμάτων και τεθλασμένων γραμμών σε video wall στην πλάτη των πρωταγωνιστριών, επεξεργάστηκαν την έννοια της ατομικής ταυτότητας και των πολλαπλών διαστάσεων προσωπικότητας, μίλησαν με λυρισμό για το άλλο μισό, το υποσκιασμένο της ανθρώπινης ψυχής, αυτό που πολλοί χαρακτηρίζουν ως έλλειμμα, και τελικά έστησαν μία σφικτά στοχευμένη παράσταση «δωματίου» ανατέμνοντας την ίδια την ανθρώπινη ψυχή.