Blog

Είδαμε την «Persona» στο Θέατρο του Νέου Κόσμου | Όλο το «στοίχημα» της παράστασης λοιπόν πέφτει στην σκηνοθεσία γύρω από την σχέση των δύο γυναικών. Αριστουργηματική! Έχει αμείωτο ρυθμό και προσπαθεί να αναδείξει πολλές διαφορετικές ιδέες γύρω από αυτό που διαδραματίζεται στα μάτια μας. Οι δύο ηθοποιοί δίνουν ξεχωριστές ερμηνείες σ’ ένα τόσο απαιτητικό έργο. Όσο κυλά η παράσταση μας παρασέρνουν στον όλεθρο της ταύτισης μεταξύ τους και τις συνέπειες που εμπεριέχει αυτός. Αποκορύφωμα η τελευταία σκηνή. | Ο Διονύσης Αναλυτής είδε την παράσταση καιγράφει στο dudukatheater.gr

Είδαμε την εντυπωσιακή Persona των Elephas Tiliensis | Εδώ όμως δεν έχουμε να κάνουμε με φιλμ και η επιτυχία της παράστασης είναι πως μετατρέπει τη φιλμική γλώσσα σε θεατρική. Αντί η παράσταση να εμφανιστεί στυλιζαρισμένη και δέσμια της κινηματογραφικής επιρροής της, αποκτά μια νέα δυναμική που εντυπώνεται στη ζωντανή σχέση των δύο ηθοποιών στη σκηνή και στην εκμετάλλευση της θεατρικής παράδοσης. | Ο Ηλίας Μπιστολάς είδε την παράσταση στο Θέατρο του Νέου Κόσμου και έγραψε στο debop.gr |

Η Δέσποινα Αναστάσογλου και ο Δημήτρης Αγαρτζίδης γράφουν για την «Persona», μία από τις σημαντικότερες ταινίες του εικοστού αιώνα, η οποία “ζωντανεύει” στη σκηνή του Θεάτρου του Νέου Κόσμου | Πώς είναι, άραγε, μια ολόκληρη προσωπικότητα;

Η ιστορία δύο γυναικών με ψάθινα καπέλα Ένα φουτουριστικό video clip εισάγει την πιο γραμμική κινηματογράφηση, ένας κλασσικός πίνακας μέσα σε μια υπερμοντέρνα κορνίζα, μια στρωτή ιστορία με ενοχλητικά πολλές και απειλητικά ισοδύναμες ερμηνείες, ένας ατελείωτος μονόλογος με δύο πρόσωπα, ή μήπως πολλά περισσότερα ή μήπως ούτε κι αυτό, μήπως…; Μια από τις σημαντικότερες ταινίες του εικοστού αιώνα, την «Persona» του Ίνγκμαρ Μπέργκμαν ζωντανεύει η Ομάδα «Elephas tiliensis» στη σκηνή του «Θεάτρου του Νέου Κόσμου». |H Αντιγόνη Καράλη γράφει στοΈθνος για την Persona |

Η ομάδα Elephas tiliensis υποψήφια για το Βραβείο Δραματουργίας Κάρολος Κουν για την παράσταση “Αλεξάνδρεια” που παρουσιάστηκε στο Θέατρο Τέχνης σε σκηνοθεσία των συγγραφέων Δημήτρη Αγαρτζίδη και Δέσποινας Αναστάσογλου